Winkelwagen 0

Winkelwagen

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Verlanglijstje 0

Meestgestelde vragen

Wat zijn jullie contactgegevens?

Winkelenthuis.nl
De Wieken 2
8311BC Espel
Tel: 0527861298 van maandag t/m vrijdag van 9:00 - 17:00 uur
Kvk-nummer: 60340878
BTW-nummer: NL853865899B01

Winkelenthuis.nl is onderdeel van winkelwagenonline.nl



Naar welke landen leveren jullie?

We leveren in Nederland en België


Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Winkelenthuis.nl is een internetwinkel en heeft geen showroom of winkelruimte. Om de kosten laag te houden en de verzending snel, verzenden wij alle pakketten rechtstreeks vanaf de groothandel. Daar worden pakketten niet uitgereikt aan klanten.

Ik kan niet kiezen welke kleur of soort ik kan bestellen?

Er zijn artikelen die in verschillende uitvoeringen zijn afgebeeld. Deze worden assorti verkocht. U krijgt een willekeurige uitvoering uitgeleverd. Als u er meerdere besteld zullen wij, mits voorradig, een mix van verschillende soorten leveren. U kunt uw eventuele voorkeur aangeven bij het afronden van de bestelling in het veld opmerkingen, vermeld daar het artikelnummer en uw voorkeur. Wij zullen dan mits voorradig met uw voorkeur rekening houden. 


Levering witgoed en bruingoed

De bezorgers komen na een vooraf gemaakte afspraak uw bestelling afleveren.
Het apparaat wordt achter de voordeur afgeleverd en niet via een trap naar boven gebracht, via lift is wel mogelijk. Het apparaat wordt niet uitgepakt en aangesloten.


Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd(alleen als de gehele bestelling retour wordt gestuurd). Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@winkelenthuis.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Neem altijd wel eerst contact met ons op voordat u de zending retour stuurt, dan krijgt u van ons instructies over de te volgen procedure. Dit kan door het model-formullier herroepingsrecht (onder aan de pagina) te downloaden en ingevuld retour te mailen naar ons.  

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging

Heeft u een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over een bij ons gekocht product

Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven bij voorkeur per email (info@winkelenthuis.nl). Dit kan eventueel ook telefonisch (0527861298) of per post.
Om een klacht snel op te lossen adviseren we U om een duidelijke foto bij te voegen (indien van toepassing)

Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk bekijken en proberen naar ieders tevredenheid uw klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Levertijd en verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De verzendkosten verschillen per product en ook uit welk magazijn ze geleverd worden.

Bij bestellingen naar de Waddeneilanden gelden afwijkende verzendkosten. Deze worden naberekend!

De verzendkosten worden automatisch berekend als u een bestelling plaatst, u ziet dit ook direct bij het plaatsen van een artikel in uw winkelmandje.


Voor bestellingen onder rembours zijn we genoodzaakt om € 30,00 extra in rekening te brengen en kan de levertijd behoorlijk vertragen.

U betaald altijd maar 1 keer verzendkosten per bestelling ook wanneer deze in meerdere pakketten geleverd wordt.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Hebt u gekozen voor "vooraf overmaken" houdt u er dan rekening mee dat het 1 werkdag extra kan duren, omdat wij de bestelling pas verzenden als het bedrag ontvangen is.


Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan?

Momenteel biedt winkelenthuis.nl verschillende betalingsmogelijkheden aan voor het afrekenen van uw bestelling in onze webshop namelijk:


Vooruitbetaling:

Vooruitbetaling betekent dat je na het invoeren van je bestelling, eerst het orderbedrag zelf overmaakt op onze rekening van winkelenthuis. Vermeldt bij het overmaken het ordernummer uit je orderbevestiging. Dit ordernummer tezamen met uw achternaam gebruikt u als kenmerk bij het overboeken van het totaalbedrag van uw bestelling van uw rekening naar onze rekening NL93RABO 0157048268 t.n.v. winkelenthuis.nl
Voor buitenland IBAN: NL93RABO 0157048268 BIC: RABONL2U Wanneer je kiest voor betalen via vooruitbetaling kan het wel soms 1 dag duren voordat de bank dit verwerkt heeft en zichtbaar is bij ons. Zodra het volledige bedrag op onze rekening staat, wordt uw bestelling bevestigd door middel van een e-mail en daarna wordt uw bestelling zo snel mogelijk door ons verwerkt.

iDEAL:

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw bestelling online afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Nadat de bestelling is afgerond verschijnt er een nieuw venster waar u wordt doorverwezen naar de website van iDEAL Daar kunt u uw bank selecteren en verder de betaling afronden. Wanneer je kiest voor betalen via iDEAL worden voorradige artikelen direct afgeleverd.

Creditcards MasterCard of Visa

Je kan je bestelling veilig en gemakkelijk betalen met je creditcard (Visa en MasterCard) Via onze beveiligde website kun je jouw creditcardgegevens veilig invoeren en wij zorgen samen met je creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Wanneer je kiest voor betalen via creditcard worden voorradige artikelen direct afgeleverd.

Paypal

Gebruik je eigen emailadres en PayPal rekening om je bestelling te betalen. Omdat je bank of creditcardgegevens door Paypal worden opgeslagen is het niet nodig om bij iedere transactie opnieuw je gegevens via internet te verzenden. Kies je voor PayPal dan worden voorradige artikelen direct geleverd.

Mister Cash

Mister Cash is het meest gebruikte betaalmiddel voor online betalingen in België. Mister Cash is te vergelijken met het Nederlandse IDEAL. Alle klanten van de banken Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, AXA bank, VDK Spaarbank en Record Bank kunnen online betalen met Mister Cash.

V PAY

V PAY is een nieuw type Europese betaalpas dat volledig is gebaseerd op
chip & PIN. Verschillende verkooppunten in Europa accepteren betaling met deze kaarten al.


Onder Rembours.

U betaald bij aflevering het bedrag aan de postcode. Voor bestellingen onder rembours zijn we genoodzaakt om € 30,00 extra kosten in rekening te brengen en kan de levertijd met 2 - 3 dagen vertragen.


Zijn al jullie prijzen inclusief BTW?

Op alle artikelen die op de site staan zijn de prijzen inclusief BTW

Alle bedragen zijn  inclusief  BTW    - Powered by CCV Shop webwinkel software

Wij plaatsen cookies om het gebruik van onze website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren, we slaan geen persoonlijke gegevens op.

De waardering van www.winkelenthuis.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.2/10 gebaseerd op 24 reviews.